åh, äntligen funkar bloggen igen

Hallå!


Eftersom bloggen krånglat lite nu sista dagarna. Pga. av de där uppdateringarna eller vad det var (!?) så får jag ta och sammanfatta det kort nu då. I lördag åkte ju jag och Erica som jag sa tidigare till mig far i Uppsala. Lördagkvällen var mycket lugn, med god mat och så. På söndagen vaknade vi och hade helt glömt bort att klockan skulle ställas fram, så helt plötsligt var den drygt halv tolv. Så vi åt frukost, fixade till oss, packade ihop och gick ner till stan några timmar. Det var ju toppen väder, så vi passade på att köpa oss en varsin glass för att sätta oss i vårsolen och njuta. Underbart! Jag lämnade faktikst tillbaka jackan från Monki, trots att jag såå gärna ville ha den. Men jag kände att jag skulle kunna köpa lite andra, mer behövliga (?) saker för de pengarna. Och ja, det gjorde jag. Det blev en aprikosfärgad topp/klänning från Gina Tricot, (rea-fynd 79 kronor), två stycken spets hotpants, aprikos & vita (även detta rea-fynd 25 kronor st) och sen ett par lite större pärl-örhängen från Kicks (80 kronor). Jag skulle även köpa ett par skor på Skopunkten, som jag tjatat om tidigare i bloggen - men min storlek, som är 36 för er som ville veta, var slut. Så dom får vi ta någon annan gång. Jag hittade även ett par andra skor, vita pumps närmare bestämt. Dom var jätte söta, men de som gjorde mig lite tveksam var klacken på hela 8 centimeter. Helt plötsligt var jag 1.73 vilket inte gör nånting, haha. Men jag är lite orolig att jag inte kan gå riktigt i dom, men jag vet inte. För något av de fulaste jag vet är nämnligen människor som verkar ha tvingat på sig alldeles för högklackade skor, och verkligen inte kan gå i dom. haha, det är riktigt fult. Men man kanske ska slå till på "köp 3 betala för 2", vilket är en riktigt bra kampanj faktikst. Borde fler skobutiker, så som DinSko också satsa på. Eller vad säger ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0