är sommaren äntligen påväg?

Hej på er!

Idag är allt väldigt bra, är på riktigt toppen humör! Vi hade en "friendsdag" i skolan idag, så det har varit väldigt slappt faktikst. Men de kan nog vara det fina vädret som hjälper till också, sol & värme gillar vi. Nu känns det verkligen som att sommaren är på väg, eller iallafall våren.
 Men resten av dagen då, så har jag faktikst inga fler planer än att jag ska se arsenal - liverpool ikväll, för det är väll idag? Om jag inte misstagit mig. Tänkte faktikst skippa handbollsträningen eftersom jag inte är helt frisk ännu.
Sen funderade jag även på att fråga mor om hon har lust att åka iväg och köpa skor med mig. Så kanske man får hälften betalt eller nått, haha.
Annars har jag väll inte så mycket mer säga, mer än att gå ut en sväng och njut av de fina vädret!
Och juste, en sak till .. lägger in en låt, som verkligen gjort min dag. Den är riktigt skön, så njut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0