efterlängtade, underbara fredag

Hallå gott folk!


Idag jag haft fullt upp med nationella prov i engelska som kändes mycket bra och volleyboll turnering som gick helt okej, andra plats är väll inget att skämmas för liksom.
Nu är det äntligen fredag! Inte för att jag har mycket att se fram emot, en slappar helg på landet är väll sisådär. Ikväll är det ju Rockbandscupen på runan, som jag verkligen sett fram emot. Men icke, istället jag ska tillbringa helgen med familjen i en liten stuga, (eller nej .. en väldigt stor stuga faktikst) mitt ute i skogen långt ner i landet. SAY HALLELUJA, ehhrm ..

Men jag ska nog överleva eftersom jag är säker på att mina kära vänner kommer gå och vinna hela skiten, och då får jag ju chans att se dom igen. Håller tummarna för er guys!

Nu ska jag packa ihop det sista och ge mig iväg, ha en härlig helg allesammans.  Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0