gårkvällen .. och idag.

Hejsan!

Igår som sagt så skulle vi på lokalfest här i närheten eftersom Chris fyllt år. Det var ju uppenbart att det skulle spåra ur totalt, men innan vi ens hunnit komma dit liksom. Det var poliser och fältare överallt, så ja dom hade fullt upp. Inga kaffepauser där inte. Iallafall, påväg upp dit ringer folk och säger att massa poliser är där, men vi fortsätter såklart gå och möts av stora flockar av människor. Så där stog vi, säkert en 200 pers och ingen visste vart de skulle ta vägen. Men det var rätt kul faktikst. Sakta men säkert började alla försöka lugna sig och gå så rakt som möjligt förbi polisen ner mot centrum. Jag och tjejerna gick och träffade mange, eddie, robin & resten av gänget utanför våning ett. Där vi hade det väldigt trevligt måste jag säga. Vi gick runt och bara chillade lite, och mötte upp lite folk. Sedan gick vi hem till Jocke och värmde oss lite, under en massa filtar & kikade på tv. Mysigt.
Framåt tre tiden fick vi skjuss hem av übersnälla Mange, så att vi slapp frysa :)

Och ja, idag så tog jag och Erica en liten trip till stan. Där vi, eller jag hittade sjukt mycket kläder som jag ville ha. Men, det gäller att tänkte ekonomiskt .. iallafall lite grann. Så det blev bara detta;

   

Kjol, Gina Tricot 199:-
Linne, Gina Tricot 99:-
Klänning, Lindex 249:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0