i sommar rymmer vi för ynka två kronor

Tänkte bara berätta att jag har lugnat ner mig litelite sen det förra inlägget, mycket tackvare Emma. Som kom på att vi kan rymma i sommar för endast två pix, vilket vi givetvis ska göra. haha. Tradera erbjuder ett dussintal tågbiljetter för bara några kronor. Så om två ungdomar i 16 års åldern är försvunna så är det bara vi. Vi kommer hem igen, vi lovar ... urhm.
Nä nu ska jag ta och lösa några mattetal och sedan kika på Cashmere Mafia och Prison Break, missa inte det för gudsskull, gott folk!

Juste, jag skulle ju uppdatera om filmen Dukes of Hazzard, som var på tv igår, för er som missade den. Orkar inte gå in på handligen, men den var rätt kul faktiskt. För alla er som gillar Johnny Knoxville och Seann William Scott så bör ni se den, för dom får man se mycket av i filmen.
Ha en trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0