ingen sommar utan håkan hellström

Gröna Lund öppnade ju i lördags, var dock inte där. Men hörde att det var vääldigt mycket folk. Iallafall, så läste jag nyss att den 13:onde juni (på skolavslutningsdagen & samma dag som eken cup startar, om det blir någon?) så kommer Håkan Hellström dit, och uppträder på stora scen klockan 8. Trots det tajta schemat den dagen, så ska jag dit! Eftersom jag missade konserten på Arenan nyligen. För det är ingen riktig sommar utan Håkan.
Den 29:onde juli är det ytterliggare bra artister där - Mange Schmidt, Adam Tensta och Lazee. Lazee som förövrigt spelas väldigt mycket hemma hos mig, går ju nästan inte att missa.


image200
Från förra årets konsert på Gröna Lund.


Kommentarer
Postat av: Hjalmarsson

jag SKA dit.
du och jag SKA SKA SKA dit! inget kan hindra mig från att åka dit iallafall.

2008-04-28 @ 17:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0