lördag

Hej på er! Kom nyss hem, det har varit en jobbig men mycket trevlig dag. Jag gick upp halv sju för att hinna till jobbet, vilket inte vad lika kul. Men möts sedan på jobbet av personer som genast gjorde mig pigg och glad igen. När jag slutat vid klockan två, så åkte jag in till stan för att möta upp Andréa & Erica. Vi gick runt och shoppade lite, tills det att de började ösregna. Jag hann iallafall shoppa två saker innan vi ledsnade. Båda från H&M.

Kavajjacka, 298:-
Väska, 198:-

  

Tjusigt, eller hur?

Påvägen hem stannande vi och handlade det som behövdes till middagen, som blev Caesarsallad. Blev faktikst lite imponerad, den vart riktigt god. Bild & recept på den kommer senare.

Och efter middagen så gick vi ut för att möta på Robin en stund. Men eftersom jag ska jobba imorgon igen, så blev det tidigt för mig ikväll. Är helt slut i kroppen. Ska nog ta och krypa ner i sängen, och somna till tv:n - Skönt!
Vad har ni gjort denna lördag?

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0