måndag

Hejsan!

Kom precis hem, var nere och solade en stund. Jag försöker nämnligen bygga upp en liten bränna nu, så att det blir lättare sen. Eftersom jag gjorde misstaget att låta bli att underhålla den bränna jag hade efter thailands resan. Hur som helst så var det riktigt skönt, och jag slumrade till några minuter, precis som vanligt.
Tänkte strax börja fixa lite mat, eftersom jag är ensam större delen av kvällen. Lite trist att man måste sitta inne och plugga hela kvällen då bara, har prov i Pop & Rock historia imorgon .. men, klockan nio tar jag är en låång paus - då börjar Cashmere Mafia, och direkt efter det Prison Break! Går ju icke att missa.

Juste, jag satt här och funderade lite på hur jag kan förbättra bloggen. Både designen och innehållet, så det är bara att komma med förslag, om vad ni vill läsa om osv. Alla förslag är välkomna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0