monday

Hej på er!

Jag var nyss nere och solade en stund, det var riktigt skönt måste jag säga. Sist jag solade var i december, på Kata Beach i Thailand. Det går ju dock inte att jämföra med solariet, men det får funka nu tills sommaren kommer. Man känner sig fräsch och snygg när man är lite solbränd, eller ah när man precis klivit ur solariet, klätt på sig, slängt upp håret i en knut, är varm och rödflammig om kinderna och ska kliva på bussen hem med en massa stressade människor på väg hem, känner man kanske inte lika snygg. Men det är smällar man får ta.
Ikväll har jag faktikst inga planer, förutom tv:n. Tänkte kika lite på ishockey finalen nu, sen blir det Cashmere Mafia och Prison Break. Ja, det är min måndagkväll och det ska bli riktigt skönt!

image152
Väninnorna från Cashmere Mafia, ikväll 21:00 på Tv3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0