Onsdag

Godmorgon!

Skönt med lite sovmorgon, jag som i vanliga fall börjar åtta och har en jobbig dag framför mig. Men idag ska vi istället bada med klassen, så vi slipper ju några lektioner på så sätt.
Juste, matchen igår då .. 1-1 blev det. Och för er som Inte såg matchen, går det knappt att beskriva hur nära seger för Liverpool det var. För det sista som hände i matchen, var ett självmål av Riise i Liverpool. Han skulle nicka undan bollen, men istället kom den i mål .. Jag förstår inte riktigt vad han tänkte, men antagligen inte alls. Anyway, returmötet är nästa onsdag, på valborg. Kul! Då är de ju fest som gäller. aja, får se hur vi löser de problemet.
Nu måste jag iallafall kila iväg till bussen, ha en toppen dag! Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0