skippar rubrik

Hejsan!

Jag kom precis hem från skolan, sitter nu och letar efter lite snygga balklänningar. Om det är någon som har koll på bra hemsidor eller buktiker, skriv! Dock ska vi inte ha en "vanlig" bal, utan med ett tema - 50-tal tror jag, men det får nog bli någon enkel, snygg klänning bara.
Ska leta lite till sen måste jag plugga lite fysik, och åka en sväng till Uppsala och hämta en säng & min mobil hos min far. Sen blir det nog bara lugnt, vad jag har hört så händer ingenting eller så kanske det bara är så att folk undanhåller saker .. hmm (!?)


Kommentarer
Postat av: Bergius

Du, dt ska ju vara en vanlig bal nu :p inget tema:D fast du kanske vet dt renad nu^,

2008-04-14 @ 14:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0