sommar längtan

Kom nyss hem från en mysig promenad med tjejerna, mestadels satt vi bara nere vid vattnet och planerade sommaren lite smått. Senare så träffade vi även Alexander en liten stund.  Nu däremot funderar jag på att plugga lite smått, eftersom de inte kommer bli mycket sånt i helgen. Hela helgen är i stort sett fullbokad - jobb, shopping (på jakt efter en balklänning, eller alltså en kort .. mer som en aftonklänning. Är mycket tacksam för förslag på butiker i Sthlm, som kan tänkas ha sådant?), middag med tjejerna och en massa annat kul. Så det kanske inte blir så mycket bloggande, men jag ska göra mitt bästa. Jag lovar!
Ha det toppen sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0