söndagkväll

Hej på er!

Jag hoppas eran dag har varit bra? Det har min varit iallafall, tuff men rätt så kul. Som sagt så jobbade jag mellan 10 - 17, tog dock emot lite eftersom det var toppen väder ute! Men tro det eller ej, jobbet kan vara rätt kul. Givetvis för pengarnas skull, eftersom det var 100% OB idag, men nu syftade jag faktikst på levande ting - som gjort min dag.
Anyway, efter jobbet var det direkt hem för att äta och åka iväg till träningen.
Och nu sitter jag här, nyduschad och helt slut i benen, och jag måste säga att sängen ser mer lockande ut än någonsin .. så nej, nu ska jag ta mig lite nybakad (?) rabarber paj, spanska boken och sätta mig i sängen framför tv:n. Dock så känns det inte som de kommer bli speciellt mycket pluggandes, eller vad säger ni? haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0