sunday

Hejsan!

Now i'm back in town again - och jag måste säga att det är väldigt skönt! Men samtidigt måste jag erkänna att en helg på landet inte var så illa som förväntat. Det var ganska skönt att komma bort bara för några dar. Trots att man inte gjorde så mycket. Men här kommer en liten resumé av helgen.

I lördags när jag vaknat fram åt tolv, så åkte vi in till den lilla staden Vetlanda (eller för en 08a som jag, så blir den ju liten) och kikade i lite butiker. Där det nyligen öppnat några nya butiker bla. Gina Tricot & h&m. Personligen så förstår jag inte hur i hela världen, de har klarat sig utan dom butikerna tidigare i så långtid (!?) haha. De är ju dom bästa butikerna någonsin typ. Hur som helst, vi gick runt och myste lite i vår värmen.
Vid middagstid så var det middag hemma hos mormor & morfar - lika gott som vanligt. Där förblir man aldrig hungrig, man får så att det räcker och blir över. Senare på kvällen så tog jag, bror och kusinerna cyklarna och for ner till stranden. Och satt där och bara hade det mys, det var riktigt härligt. Ser verkligen fram emot sena sommarkvällar där. Sen så var jag tyvärr så illa tvungen att cykla hem genom den mörka skogen helt ensam, vilket inte var lika mysigt. Och mysigare blev det inte när jag försökte smsa samtidigt, vilket visade sig att det inte var någon bra kombination eftersom jag körde ner i diket. Men men, så kan det gå, hem kom jag iallafall - precis lagom till "När lammen tystnar" , så jag och popcorn skålen satt och såg den hela natten, framför den öppna spisen. Mycket mysigt, men jag hade gärna bytt ut popcornskålen mot en lite mer kramgo varelse. haha.

Och ja, idag så blev jag väckt av min bror som gasar på för fullt med crossen precis utanför mitt fönster ..
Men det var bara att stiga upp, packa och hoppa in i bilen för att åka hem.

Nu ska jag byta om och kila upp till träningen, ha en trevlig kväll. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0