thursday

Jag får väll börja med att be om ursäkt för de dåliga bloggandet igår. Hade fullt upp hela dagen, nationella prov och gud vet vad. Men det gick faktikst ganska bra. Sen på eftermiddagen var jag ju som sagt på besök hos frisören, för en mindre renovering av ruffset. Efter några timmar fixade det sig äntligen och resultatet blev bra, så jag är nöjd!

För resten av dagen har jag inga större planer, tänkte besöka solariet en sväng. Sen ska jag nog bara njuta av en ledig dag utan plugg. Skönt!
Tänkte ge er en dagens också, i full fart mot skolan.

image157

Guldig sjal, H&M
Vitt linne, Primark (London)
Svart kofta, H&M
Brun skinnjacka, Mango
Jeans, H&M
Guldiga pumps, Skopunkten
Quiltad väska, Pieces

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0