torsdag

Större delen av den här dagen har faktikst tillbringats ute i solen. Vi fick till och med sitta ute hela svenska lektionen och arbeta, vilket var väldigt skönt. Och mer sola blev det när jag kom hem, jag satte mig med ett glas isvatten och musiken på högsta volym, ute på terassen och bara njöt. Det är lika bra och passa på nu medan det är varmt, det kan ju börja regna & snöa vilken dag som helst ..
Vi bor ju trots allt i Sverige.
Ikväll, så blir det nog rätt lugnt. Känns som man skulle behöva sitta hemma och plugga en del, men en liten promenad i solskenet kanske man hinner med.
Iallafall, ha en fortsatt bra dag :)

Kommentarer
Postat av: emma

hej!
jag har några tävlingar i min blogg som jag hoppas du vill delta i :)
ha en bra dag
kram

2008-04-24 @ 17:24:31
URL: http://enlitentax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0