torsdags shopping

Hejsan!

jag måste bara börja detta inlägg med att säga att jag älskar Jason Mraz, hans låtar är underbara! Så tanka ner nu gott folk.
Och idag då, så har det varit plugg som vanligt. Efter så åkte jag och tjejerna in till stan och shoppade lite. Det blev tre par skor, strumpbyxor och svarta leggings. Jag fann det jag sökte efter, så jag är nöjd.

image131
tjusiga, eller hur?


Ikväll blir det bara lugnt, ska i säng tidigt eftersom nationella prov i engelska väntar i morgon klockan åtta .. Efter det så är det volleyboll turnerning, klassvis. Ska bli rätt kul faktikst, eftersom vi ska vinna! :) haha. Vi vann ju basket turneringen, så då ska vi väll ta hem det här också. wish me luck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0