tuesday

Hejsan!

Och jag som trodde att denna dag skulle bli som alla andra, att solen skulle börja skina lite smått framåt eftermiddagen. Så jag tog givetvis på mig korta leggings & ballerina skor. Men nejnej, istället för sol så börjar det snöregna. Så jag har i prinsip gått och frusit hela dagen, haha.
Efter skolan så åkte jag och Erica till täby centrum en stund, på spaning efter nya kläder tills i helgen. På fredag åker vi till Västerås, på Irstablixten - handbollscup för er som inte vet det. Någon mer som ska dit btw? Så vi letade efter lite kläder till "festen" som är på lördagkväll. Men hittade dock ingenting som föll oss i smaken. Så vi gör ett nytt desperat försök imorgon, fast i väsby centrum istället. Sen måste jag hem och plugga matte (prov på torsdag) innan sista träningen innan cupen. På torsdag måste jag åka till Uppsala till min far och hämta en sån där uppblåsbar skön säng ni vet (!?) till cupen, och min mobil som äntligen är fixad. Den har varit på lagning nu i en och en halv vecka, riktigt saknad måste jag säga. haha.
Och på fredag ska vi på nått studiebesök/föreläsning eller nått liknande med klassen, i Gamla Stan sen blir det direkt hem och iväg till Västerås - kommer sen hem på söndag kväll igen.
Så ja, man kan väll säga att denna vecka är rätt fullbokad. Härligt.

Nu måste jag faktikst gräva ner mig i matteboken, tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0