tufft i kändisvärlden

Vi alla har nog nångång undrar hur det vore om man tillhörde den stora "kändiseliten"? Då syftar jag på Paris Hilton, Nicole Richie, Lindsay Lohan, med flera. Vi blir nog även avundsjuka på deras feta plånbok och framgång, eller tur kanske man ska säga? De flesta av dom föddes ju med guldskeden i munnen .. eller hur man säger (!?) Och har aldrig behövt arbeta sig upp i livet. Men iallafall, jag skulle utan tvekan vilja prova på att leva deras liv om så bara för några dar. För jag tror det skulle räcka. De flesta, inklusive jag skulle nog tröttna rätt fort på att aldrig få vara i fred, ständigt vara jagad av paparazzi och hamna på löpsedlarna och tusentals internetsajter såfort du gör nånting. Att ständigt behöva tänka på vad du gör, så det inte kommer ut fel och aldrig kunna ha ett riktigt privatliv, fyfan säger jag för det. Det skulle jag aldrig orka. Så lite credd är dom faktiskt värda, som orkar med det.

Denna video visar när Paris Hilton och hennes pojkvän Benji Madden sitter och äter på en italiensk restaurang på Starometske torg i Prag. Utanför står dussintal paparazzi-fotografer tryckta mot rutan med sin kamera som hela tiden blixtrar till mot Paris och Benji. När de skulle ut från restaurangen tvingas Paris springa ifrån en fotograf och ramlade och slog sin haka. Trots att skadan nog inte var så allvarlig så fortsätter fotograferna helt utan respekt och tänker bara på att få den bästa bilden, och tjäna mest pengar. Fotografen Paris sprang ifrån hörde dock hur Paris utbrast "Prag, aldrig mer!" till sin pojkvän när de sedan hoppade in i bilen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0