wednesday

Hallå!

Måste starta detta inlägg med att säga att igår under fotbollsmatchen, Liverpool - Arsenal, var jag helt till mig. Satt seriöst och hoppade och skrek i sängen, haha. Ena stunden var Arsenal i semi, andra stunden så var det Liverpool. Sen blev det plötsligt straff för Liverpool, och jag vågade knappt kolla. Men han satt den rakt i krysset såklart. Slutresultatet blev lyckligtvis 4-2, Liverpool vann matchen och tog sig till semi. Där de kommer möta Chelsea, om jag inte är helt fel ute?

Anyway, jag kom nyss hem, var i väsby centrum tillsammans med Erica för att leta efter kläder tills på lördag. Vilket vi misslyckades med, hittade ingenting som kändes bra. Däremot hittade jag ett par snygga jeans på h&m, för 398 kronor. Dom satt väldigt bra faktiskt. Köpte även lösögonfransar, alltid bra att ha på lager.

 

Just ja, idag i skolan fick vi besök av en skott (om de är så man säger?) anyway, han var från Skottland. Han höll en liten föreläsning om Skottland på ca en timme. Han var en riktigt skön lirare, drog skämt som ingen fattade förrens han sa dom på sin knakiga svenska. haha. Han svarade även på frågan som de flesta undrar över när de tänker på Skottland & deras kilt.
"Har ni någonting under kilten?"
- Det vi har under kilten är strumpor och skor. Inget mer.
Givetvis började alla skratta lite smått, och såg förskräckta ut efter som han själv hade på sig kilt idag. haha.
Det var väldigt kul faktikst.

Nä nu måste jag äta och plugga vidare, sen är det träning. ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0