10 orsaker att hata DIG!

Nu ska jag tvätta av mig och sen krypa ner i sängen framför 10 orsaker att hata dig, som går på 5:an. Egentligen skulle jag behöva sova, eftersom jag måste upp kring 6 varje morgon nu för tiden. Men icke, istället ska jag sörja snyggingen Heath Ledgers död. - På tal om tidiga mornar tycker jag att det har funkat ganska bra hittills, vilket är skönt. Imorgon har jag en riktigt slapp dag, endast frisörteknik mellan 08.40 - 11.00. Vilket nog kommer bli ganska kul också, första seriösa lektionen. Jag funderar även på att ta en liten shoppingrunda efter skolan, garderoben skriker efter nya överdelar! Eller kanske inte, men jag gör. Så en liten runda får de nog bli innan jag åker hem och packar klart inför en helg i katrineholm med en massssa träning. puuhh. Jag ska försöka att inte packa med mig för mycket, hittills har jag lyckats rätt bra faktikst - det blir mest slappa kläder som får följa med.





Goodnight folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0