Ångest framkallande?



Detta är då träningsschemat för kommande helg, som kommer spenderas på det årliga Katrineholmslägret. Där det tränas hela tiden känns de som, iallafall efter att ha sett de här schemat. Som visar att om vi eventuellt ska träna med damjuniorerna också, vilket jag tippar på - så kommer det blir hela 11 timmars träning i helgen! Om vi nu är med på alla deras iof, vilket jag är tveksam till att man orkar. Vad sägs om att skippa deras tidiga träningar, ta sovmorgon och vara med på dom senare? haha. Men 11 timmar .. god damn! Jag vågar knappt tänka på hur man känner sig i kroppen efter den helgen ...

Kommentarer
Postat av: andréa

och jag måste vara med på varenda en -.-

jag kommer dö!

2008-08-18 @ 23:54:00
URL: http://andreajansson.blogg.se/
Postat av: omg its me!

döda mig levande på planen.

tack!

2008-08-19 @ 13:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0