Din personliga shoppingguide - varje vecka!

Och då är det givetvis Sofis mode jag pratar om, jag gillar den tidningen. Billig och mycket bra shoppingtips.


Sofi Fahrman på bild. Jag vill ha hennes outfit!

Så vad har jag gjort idag? Jo, i brist på annat att göra så tog vi en liten shopping runda i stan. Igen! Dock blev det inte så mycket shopping, endast en beige kofta från H&M för 198 kronor. Tyvärr så jag kan inte lägga upp någon bild på den, eftersom min kamera har gått sönder eller något - skumt.
Ikväll blir det nog ännu en mycket lugn kväll, var prat om filmkväll. Vädret är ju inte på topp, så att vara utomhus låter inte speciellt lockande. Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer
Postat av: Andrea

En fråga Emelie, hur många läsare har du per/månad, knappt någon som kommenterar dina inlägg!!, varför fortsätta



2008-08-04 @ 20:43:54
Postat av: Emelie

jadu .. för att sånna som du ska ha något att fråga om.

2008-08-04 @ 22:00:45
URL: http://emelielindquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0