Love, life - one speaks for the other one here

Ni får ursäkta mina extremt tråkiga inlägg idag. Idag känner jag mig bara depprimerad, uttråkad, negativ och ledsen. Allt är bara så fel de kan bli känns de som, och jag har kommit fram till att jag verkligen inte tycker om söndagar. Idag kanske vore en perfekt dag för att dra ut och springa en runda? Eller inte, nu börjar det regna mer och mer .. usch!
Jag säger det igen, som jag sagt så många gånger förr - idag är en sådan dag man vill ligga hemma och mysa i sängen hela dagen framför en bra film, med sin pojkvän .. Det är nog inte bristen på saker att göra som är felet, utan ensamheten.



Switchfoot - Stars

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0