Good love is on the way

Det blev lite dåligt med bloggande igår, och idag blir de nog inte bättre. Anledningen till det var att jag går spenderade jag dagen hemma hos N, jätte mysigt var det iallafall. Och när jag kom hem - rätt sent, så fixade jag om all min musik. Nytt, fräscht och lite mer ordning och reda, tack! - Och det blev det. Så nu är jag nöjd! Eller nästan, nu är det bara en ny ipod som fattas. Med lite mer än 2 Gb, som min nuvarande har. Aja.

Idag ska jag och några vänner in till stan för lite shopping, middag och bio - Sex and the City. Som jag fortfarande inte sett, så det ska bli kul.


Kommentarer
Postat av: Ellinor

tack för tipset :)

2008-08-06 @ 12:29:14
URL: http://sharpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0