I miss you, you know

Ingen N blev det idag, och ingen jacka heller för den delen. Jackan var slut i min storlek överallt, men jag ger absolut inte upp jakten. Men att man aldrig lär sig att man ska köpa de på en gång, de tar ju alltid slut annars. De får nog bli en snabb trip till något lite mer "off" köpcentrum imorgon, innan jag och två vänner sticker iväg på en 24- timmars kryssning med den nya Silja Galaxy. Det kommer nog bli riktigt kul, ska bli rätt skönt att komma bort lite - även om de bara är för ett dygn.


Jag tvivlar inte ett dugg på att vi kommer ha riktigt kul, - 24 timmar fullt ös på Galaxy!

Kommentarer
Postat av: andréa

det kommer bli topnotch ;D

2008-08-11 @ 17:29:21
URL: http://andreajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0