Ny säsong, nya skor

Nämen se här, vem som faktikst överlevde löpträningen. Det gick till och med bättre är förväntat - för att vara första gången efter sommar uppehållet. Jag vart faktikst rätt taggad på att möta en ny säsong, i en ny hall och i ett par nya skor. just ja, nya inomhus skor måste köpas så snart som möjligt. Varje höst blir det nya handbollsskor för min del, trots att dom inte är för små. haha, onödigt? - nja, kanske. Men en ny säsong - nya skor, så är det bara. Och dom invigs varje år på katrineholmlägret som äger rum den 22 - 24 augusti. Dock är jag inte alls sugen på att åka och träna en hel helg, när de är kulturfestival här i Vallentuna. Haha, inge speciellt med det förutom .. att de är ett band jag är rätt sugen på att se. hrrm.

Iallafall, nog om det. Nu är jag riktigt taggad på att komma iväg på den där kryssningen imorgon. Känner på mig att det kommer bli kanon.

Nu -
börja packa lite. Imorgon kommer bli en lite stressig dag, måste iväg till Väsby på förmiddagen och köpa jackan, som förhoppningsvis finns där.

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0