Ny vecka, nya möjligheter

Hey! Allt bra med er?

Jag ska strax springa iväg till bussen för att åka in till stan. Där jag planerat att köpa en jacka jag kikat lite på och eventuellt möta upp N. De är en vecka sen jag träffa honom sist, alldeles för lång tid. Ikväll händer nog de mest ångestframkallande på länge, träning! Och inte en vanlig handbollsträning, utan fys. Vi ska springa. Och jag måste erkänna att jag inte satsat sådär jätte hårt när de gäller sommar träningsschemat. Så ja, hur de går de vette tusan alltså.

Nu måste jag springa iväg, men innan - en dagens:



Jeans, H&M
Sjal, H&M
Linne, H&M
Kofta, Cubus
Väska, Shestore
Örhängen, Antikt, Gammalt & Nytt (syns ej på bild)

och till det, ett par svarta ballerina från Skopunkten.


Kommentarer
Postat av: Ellinor

snygg sjal:)

2008-08-12 @ 11:10:46
URL: http://sharpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0