Sex and the City

Hej bloggen!

Efter en heldag inne i stan, med middag, bio och mina vänner är jag hel nöjd. Sex and the City filmen var suverän, mycket sevärd för er som inte sett den än - trots att jag var mycket efter med det. Ikväll funderar jag faktikst på att krypa i säng rätt tidigt, tillskillnad på alla andra kvällar som blivit alldeles för sena.

Planer för morgondagen har jag iallafall inga alls, förutom ett besök nere på solariet. Brännan från de få soltillfällen jag fått i sommar börjar nu försvinna - nästan helt! Resten av dagen tar jag som den kommer. Vad ska ni göra?

Just ja, ni kanske hört talas om gratis bio? Här kommer ännu en sida, där du kan samla poäng och få presentkort från Kicks med olika värden. Helt gratis och superlätt att bli medlem, så varför inte? Medlemmar blir ni iallafall här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0