Skönhet

Godmorgon!

Eller ja, jag har faktikst varit uppe ett tag nu. Klockan 11 var jag ju som sagt nere på hudvårdssalongen och fixade ögonbrynen, som blev väldigt bra. Visade sig att jag kommer ha ännu ett bekant ansikte i skolan, St.Erik där jag ska börja på måndag - Malin, som fixar mina bryn. Hon pluggar extra där, inom skönhet ... nånting. Så de var skönt att höra! Nu ska jag gå och skrubba bort den överflödiga färgen som fastnat på hyn, och sedan kila iväg till Täby för att köpa lite skolgrejer. Vi hörs!








Lagom mycket plockade, och lagom mörka. Dock sitter de fortfarande
överflödig färg kvar. Och ögonen, ja dom ser inte speciellt pigga ut (?)

Kommentarer
Postat av: Larissa

jag tänkte börja med din bloggdesign nu :)

2008-08-15 @ 21:20:58
URL: http://larissao.blogg.se/
Postat av: Larissa

Nu är designen klar :) Hoppas du blev nöjd!

2008-08-15 @ 22:21:41
URL: http://larissao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0