Dålig uppdatering!

Godkväll/natt på er!
Det har blivit riktigt dåligt med bloggande från min sida på sista tiden, det kommer bli förbättring .. frågan är bara när. Jag känner bara att jag inte är sugen på skriva längre. Kanske bara är en fas? Hur som helst så ska jag försöka fixa en ny, mycket snyggare design (undra hur många ggr jag sagt det?), så då kommer nog suget efter att blogga tillbaka skulle jag tro.



Igår, eller vad blir det förrgår (?) var de ju som sagt 080808. Vilket firades rejält inne på Stureplan, 45000 människor uppskattas ha funnits på plats under kvällen. Sjukt! Så med musiken från olika berömda dj:s så stod hela Stockholms stad i gung - det dansades hejvilt på alla möjliga sjuka ställen. tex. i rödljusen. haha. Kul var det iallafall!

 
 

 



Kommentarer
Postat av: andréa

skärpning nu empa ;'o , Nu får du ge oss något att läsa :D

2008-08-10 @ 18:31:56
URL: http://andreajansson.blogg.se/
Postat av: andréa

svar; Det är bara att skriva från hjärtat ;D haha.

2008-08-10 @ 23:03:38
URL: http://andreajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0