Ny design!

Hey guys!

Kolla vilken tjusig design jag fick! Super nöjd. Stort tack Larissa! Så nu äntligen kanske de blir lite fart på den här bloggen.

Det blev lite dåligt med bloggande igår, på kvällen var jag som sagt i Vaxholm för att se på N:s bands spelning, som ägde rum på Winberg - en liten uteservering precis nere vid hamnen. Super mysigt! Så där satt vi i en timme och njöt av många av deras egna låtar & covers. Och självklart sjöng jag med till favoriterna. Och helt hjälplös sitter man där och blir lite sådär extra kärleksfull, när man ser han stå på scen och sjunga egenskrivda, fina låtar. haha, det bara blir så! Ni kanske känner igen er? 
Eftersom jag skulle upp tidigt till jobbet imorse, så blev de inte speciellt sent för min del. Så ja, hur sammanfattar man första arbetsdagen efter en 5 veckor lång semester? - Helt okej faktikst. Det var inte alls mycket att göra, eftersom dom tagit in extra folk som fått jobba under natten med att ösa ut varor i butiken. Vilket var till min fördel, så att jag slapp stressa idag. Nog om det.

För kvällen är planerna väldigt oklara, får se vad man tar sig för. Orkar man med The Voice i kungsan? Om inte, vad gör man istället? jaaa ni ... Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0