The Voice

Kvällen spenderades inne i stan, startade på The Voice och slutade på Burger King. Ja som jag trodde skulle jag inte stå ut på The Voice bland alla översminkade, platinablonda 14 - åringar, med en utväxt som heter duga. Dags att ta ett besök hos frisören kanske? Eller vänta, färgar ni mer kommer ni antagligen tappa allt hår och vad ska ni då med all hårspray till? Ackack, undra hur ozonlagret skulle se ut om alla fjortisar utrotades? Att de skulle påverka de positivt tvivlar jag inte en sekund på iallafall. Eller vad tror ni? Anyway, jag tycker synd om flickorna som faller för grupptrycket och inte vågar utveckla sin egen stil. Punkt slut.

Imorgon är min sista dag på sommarlovet, dvs. jag börjar skolan på måndag. Vilket jag känner en viss nervositet för, jag menar - ny skola, nya människor. Men mest av allt, jag har inga planer alls för min sista dag av frihet. Sova? - Ja, de låter fantastisk skönt. Men nej, jag vill göra något kul. hrrm .. får ta och fundera lite på det där. Förslag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0