Jag hatar att städa!

Och det är jag nog inte ensam om, right? Jag ska nämnligen göra en mini renovering i mitt rum, eller ah jag tänkte måla en fondvägg. I en Cappuccino färg, tror det kan bli riktigt snyggt. Så jag håller på att rensa lådor, hyllor och sen skulle nog garderoben behöva en rensning också .. *puuhh* Dock så har jag redan slängt 6 par jeans, vilket kändes ganska tungt. Jag menar, - 6 par. Goosh! Jag har kommit en bra bit, men de är mycket kvar. Men de får bli en annan dag, nu har jag huvudvärk och magen skriker efter mat.



Tänkte ge några bra musiktips, som på senaste tiden spelats vääldigt mycket hemma hos mig:

Teddy Geiger - Night air
Teddy Geiger - For you I will
Quietdrive - Deliverance
The Maine - Everything I ask for
The Maine - Into your arms
Kutless - You
John Mayer - Slow dancing in a burning room
John Mayer - Bold as love
John Mayer - Belief
Jason Mraz - Mr. Curiosity
The friday night boys - Chasing a rockstar
Foo Fighters - My Hero
Coldplay - Viva la Vida
All time low - This is how we do
Chris Brown - Young love
Rihanna - Disturbia
Håkan Hellström - Kärlek är ett brev skickat tusen gånger

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag funderar på en fondvägg i lila och silver i min lägenhet. Har en brun nu som jag är jätte trött på!

2008-08-08 @ 09:04:35
URL: http://sharpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0