Fullt ös!

What a day! Det började med att jag vaknade fem minuter innan bussen går, snabb som jag är så hann jag faktikst dit (springandes). Men när jag är drygt 30 meter ifrån bussen så åker han iväg, trots att han såg mig komma springades. Kan ni gissa hur arg jag blev då, eftersom att missade jag den bussen skulle jag även komma rätt sent till frisören. Tur som jag hade, så kommer en äldre dam förbi körandes med bilen och sina tre barnbarn i, eftersom hon sett hur jag sprungit till bussen och hur den bara kört ifrån mig. Så snäll som hon var skjusade hon mig en bit på vägen, så att jag kunde hoppa på bussen sen. Gissa om busschauffören trodde att jag skulle döda honom med blicken. haha. Iallafall, till de lite mer roliga. - Frisören Camilla, som slingade och klippte mitt hår var super duktig. Räkna med att jag blir stammis där! Jag vart hel nöjd, skönt att få bort den där hemska utväxten och röda nyansen som mitt hår skiftade i innan. Några timmar senare mötte jag upp Andréa för en fika och lite shopping, innan de var dags för Make Up lektionen på Make Up  Store - som också var mycket lärorikt och kul. I 50 minuter lärde hon mig en massa knep och visade hur man kunde lägga en snygg, enkel vardagsmake. Sen fick jag även välja produkter för ett värde av 500 kronor, slutsumman för min del blev 900 kronor. Och hem med mig fick jag en foundation, ett löspuder och en concealer. Jag tycker de är svårast att hitta rätt basprodukter, så därför var det ett självklart val nu när hon sa exakt vad jag skulle ha. Toppen!

Jag fick även med mig ett par örhängen, en bh och ett par svarta tygskor med mig hem. Men tyvärr så är min kamera inne på lagning, så bilder på de kan bli svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0