en liten sammanfattning av lovet ^,

Godkväll mina vänner, Nu var det ett tag sen jag skrev, sry. Så jag tänkte ta och uppdatera lite. Under sportlovet har det inte hänt mycket alls, lite tråkigt men väldigt skönt faktikst. I måndags besökte jag staden och shoppade lite kläder, mötte sedan på Erica och hennes mor. I tisdags jobbade jag, gick upp halv sex. Snaaark, men vafan pengar ju! :) I onsdags fyllde Erica år, 16 år. Så då var det fika hos henne med släkten. haha, myspys. I torsdags, alltså igår jobbade jag också. Efter så åkte jag in till stan igen, där jag mötte Erica & Andréa. Det var ett mycket snabbt besök i stan, skulle bara byta mina jeans. Senare på kvällen gick jag och Andréa hem till Robin och chillade lite. Där det sedan blev slagsmål om kladdkakan ;o haha!
Och idag, Underbara Fredag så var jag åter igen i stan. haha, fast idag med Michaela :) Som igår kom hem från Marocko, (eller hur det stavas) så det var härligt att träffa henne igen. Vi gick bara runt och pratade och planerade våran resa till Frankrike :D hahaa. Som antagligen inte lär bli av x'd

Och nu, ikväll. Så blir det middag och lite krök hemma hos Erica med tjejerna! - Mys.
Så nu ska ta och fixa till mig lite, och gå.

Ha en trevlig kväll, det ska jag iaf :) <33



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0