tisdag

19:58. det är vad klockan är nu. och Gossip Girl börjar om 2 minuter, hur ska jag hinna skriva om min dag på bara 2 minuter ...

Idag har jag iallafall varit i skolan som vanligt, tisdagar är en ut av dom skönaste dagarna så det var helt okey. Efter så åkte jag till stan för att köpa present till min mor som fyller år imorn - sista minuten, jag vet! Men det blev lite tjusiga kläder, får väll hoppas att hon tycker detsamma. Efter att ha kikat i plånboken och insett att jag faktikst har lite pengar kvar, så kunde jag ju inte låta bli att köpa de där grymt fina armbanden jag hittade. 25 kronor styck bara på Indiska, det kallar jag fynd!
ouuups, nu missar jag första 5 minuterna på Gossip Girl iaf. Visste att jag inte skulle hinna .. ha en bra kväll, c-yaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0