Bästa fikapausen någonsin

Jag kom ner levande från berget, haha! Riktigt underbart var det faktikst, vilket utsikt. Synd att jag inte kan lägga in bilder nu, så att ni kan få se, men de kommer på söndag när jag kommer hem. Där uppe på berget fanns det restaurang och café, och de var solklart den bästa utsikten jag någonsin haft när jag fikat. Jag som älskar att fika, och det här slog ju allt. Grymt!
När vi kom hem ifrån berget stannande vi och handla lite, och åkte sedan hem och packade badkläder och åkte ner till stranden. Även där, - underbart! Lite kallt i vattnet dock, men strålande utsikt över hela sjön och fjällen.
Snart är det dags för middag och jag tror det bjuds på någon kyckling/bulgur sallad. Vi får helt enkelt se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0