BLOGGUPPEHÅLL!

Godmorgon!

Sovit gott? Själv kan jag knappt beskriva hur skönt det var att sova i sin egen säng. Men de gällde dock bara för natten, idag åker jag ju som sagt ner till landstället i Småland. För att sedan åka vidare till Öland på lördag, vilket innebär en packning för två veckor. Och det var inte helt lätt måste jag säga. - Så det blev en del, stora fullproppade väskor.

Nu måste jag faktikst dra på mig lite kläder, och packa ihop det sista. Ni får har två underbara veckor, de blir nog lite dåligt med bloggande från min sida. Eftersom jag antagligen inte kommer ha någon tillgång till internet, tyvärr. Iallafall, ha det riktigt bra allihopa! Så hörs vi när jag kommer hem, med tok mycket uppdateringar från de här två veckorna.

Ta hand om er allihopa, fortsätt njut av sommaren.
kram / E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0