Funäsdalen i vinter?

Det blir väldans mycket snack om Funäsdalen just nu, men de blir ju så. Alla andra är nu ute och fixar och trixar i trädgården, fäller träd och gud vet vad. Medans jag sitter här och funderar på hur fint det måste vara här uppe under vintern. Jag skulle absolut kunna tänka mig en vecka under vintern här uppe med bara vännerna, fast det innebär ju dock en 10 timmars bussresa från Sthlm hit. Men det är de nog värt (?) Jag är ingen direkt skidmänniska, eller jag kan åka hyffsat bra. Men man kan åka upp hit bara för att ta de lugnt, eller åka pulka. haha, för de är jag en hejjare på måste jag säga. Något annat jag även vill lära mig är att åka snowboard, så en eller annan snowboard lektion kanske? Det finns alltid något att göra, speciellt när man är med sina vänner. Så, ja den tanken blev jag väldigt sugen på att genomföra just nu.

Första gången jag faktikst längtar litelitelite efter vintern? - herregud!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0