Funäsdalen

Hejsan!

Nu är vi uppe Funäsdalen, eller vi kom fram för några timmar sen. Och sen dess har vi hunnit checka "byn", ätit middag och lite annat. Tyvärr så kommer jag inte kunna ladda upp några bilder eftersom jag glömde usb-kabeln till kameran. Jag visste att det var nått .. hmm. Men men, bilder och sånt får ni se när jag kommer hem. Iallafall, det är inte så jätte varmt här uppe - endast 12 grader för tillfället. Men vi har en underbar utsikt från stugan ut över fjällen och funäsbacken - som vi dessutom ska ta och besöka mer någon dag. Vi tänkte nämnligen ta liften upp högst upp på toppen och ta en picknick eller något där. Och jag kan bara säga att den backen är väääldigt brant, jag blev nästan rädd bara jag titta på den, haha. Så om jag kommer upp i den eller inte, - ja de får jag nog återkomma med!
Måste säga att det är väldigt skönt att komma bort från Sthlm lite, trots den lite småjobbiga bilresan hit. Men jag tvekar samtidigt på hur jag ska överleva en hel vecka "in the desert? Jag menar, på sista tiden har jag blivit så otroligt rastlös, jag klarar inte riktigt av att bara sitta hemma, jag måste ha något att göra hela tiden. Plus att jag antagligen kommer få en enorm hemlängtan om några dar, börjar nästan kännas lite redan nu .. För jag kan inte låta bli att sakna vissa nära och kära.

"I don't wanna miss a thing"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0