Gitarrist - javisst (?)

Jag fick en gitarr! haha, så nu jävlar. Så nu är det bara till att öva, öva, öva - tills de sitter. För som sagt, innan denna sommar är slut ska jag kunna spela lite grann. Men de var inte allt, jag fick även nya ipod hörlurar, pengar och en massa presentkort - på bla. Åhléns, H&M och en makeup lektion på Make Up Store + smink för ett värde av 500 kronor.

Imorgon ska jag och Andréa in till Musikbörsen för att köpa lite smågrejer. För min del blir det nog ett stativ till gitarren och ett fodral, - så att jag kan ta med den till värmland och småland. Som jag ska till de kommande veckorna. Jag tänkte efter försöka hinna med en liten springrunda imorgonbitti också, om jag kommer upp ur sängen dvs. Och senare på kvällen blir det middag med vännerna och fira mig. Det blir nog en lugn men bra födelsedag tillslut, tror jag.

Nu ska jag fortsätta träna lite ackord, tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0