HEJ BLOGGEN!

Nu är det alldeles för länge sen jag uppdaterade, men jag har ju som sagt varit borta några veckor utan tillgång till internet. Dock så kom jag hem från Öland i lördags, och vad är det nu? - Onsdag .. Jaja.
Så jag tänkte dra en kort sammanfattning av veckan på Öland.

Som spenderades på Ekerum Camping tillsammans med tre vänner. Vi solade och badade i stort sett hela dagarna, på campingens mycket långgrunda sandstrand. En dag gjorde vi dock ett undantag och åkte upp till mitt favoritställe på Öland - Böda sand. En riktigt lång, fin sandstrand fullpackad med folk. Love it!
På kvällarna var vi ute, träffade massa folk och festade - riktigt trevligt. Så behöver jag säga att det blev ganska sena nätter?


Delar av gänget


Middag


Andréa & Jag


Jag, Emma & Erica


Jag, Erica & Andréa - påväg till restaurangen för middag


Ekerum


Böda Sand


Partyparty - dans på bordet (läs:träbänkarna) var obligatoriskt den kvällen.


Andréa & "Kalmariterna": Victor, Anton & Linus



Tack för en suverän vecka, vi ses nästa sommar igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0