I don't know you, but i want you so bad

Hey you!

Nu har jag precis sett klart på The wedding date - första gången jag såg den faktikst. Och jag tyckte den var riktigt bra, men observera att jag är väldigt svag för romantiska filmer. Men ja, den rekomenderar jag verkligen. Extra credd för den bra musik som vad med i filmen också, bland annat Maroon 5 - Secret. Mycket bra låt!

Well, idag tror jag att vi ska försöka ta oss upp på toppen av Funäsberget/-backen - whatever. Inte till fots givetvis, utan med liften. Man kan nämnligen åka med sittliften upp dit, där man kan ta en fika och se ut över alla fjällen. För att det är en grym utsikt tvivlar jag inte en sekund på.
Nu ska jag besöka ansiktsboken en sväng, och sedan hoppa in i duschen. Vi höres senare, - om jag kommer ner från berget levande dvs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0