Jag älskar skärgården!

Godkväll!

Nu var det iof ett tag sen jag kom hem från våran lilla båt trip, men jag har haft fullt upp med att leka med Filippo, haha han är så söt! Men nu åker han hem tyvärr.

Anyway, idag var jag ju som sagt ute med båten med Andréa. Riktigt härligt väder var det, fast väldigt kyligt i vattnet. Men vi tvingade oss ner på dom där madrasserna så åkte vi efter båten. Och vi båda höll oss kvar hela tiden, förvånansvärt. haha.


De var inte så lätt att hoppa på de där madrasserna.


Och lättare var det inte att hålla balansen, haha. Men kul som fan var det!

Och ja, som ni märker blev det ändrade planer för kvällen - vilket verkligen suger! Ingen hel natt med OC, och ingen N på tre veckor. ackackack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0