Lördagkväll

Godkväll folks!

Just nu sitter jag ute på trappen och läser lite bloggar. Rätt så mysigt faktikst, - innan alla myggor attackerade mig! aaaah!! Dom måste älska mig! För mina ben är inte speciellt vackra efter fisketuren igår, jag är helt prickig! Jag fattar inte hur dom lyckades smaska på mig rätt igenom jeansen OCH skorna! Går det ens!?
Så jag lär nog ta med mig datorn in i soffan snart, men det var så mysigt här ute. Det är fortfarande så ljust ute, och en otrolig utsikt ut över fjällen - underbart! De är väl de man kommer att sakna när man åker hem imorgon, men myggorna - ja dom klarar jag mig utan!

Hjälp, nu äter dom upp mig! Vi hörs imorgon, när jag kommit hem till ljuvliga Stockholm igen! Ciao.

Kommentarer
Postat av: biljana

haha myggorna attraheras av dig :p

2008-07-12 @ 22:24:03
URL: http://talktomyhand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0