Tisdag

Godmorgon på Er!

Sitter just nu och petar i mig lite frukost, två mackor & en kopp kaffe är de som står på menyn. Och man kan väl säga att vädret stämmer ganska bra överens med prognosen, ca 12 grader och lite halvmulet.


Lite bättre väder får vi väl hoppas på endå.

Planer för dagen? - Bra fråga, jag har ingen aning. Lär väl ha fullt upp med att springa och döda mygg, för dom finns de gott om här iallafall. Helt sjukt vad stressigt man har det .. hrm?
Men jag har faktikst kommit på något positivt med att vara här uppe en vecka. Vet ni vad det är? - Jo, man kan väl inte påstå att deras shopping utbud är det bästa. Så därför kan jag inte göra av med några pengar på en hel vecka. Det är ju underbart. Eller alltså, de känns som jag spenderat lite för mycket på sista tiden. - På saker som jag inte ens kommer ihåg att jag köpt nu. Så på så sätt är det riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0