Packning på G

Godmorgon!

Har alldeles strax druckit upp mitt Mango/Persika te - riktigt gott faktikst. Sen är det nog hög tid att börja packa för den kommande veckan. Jag ska ju som sagt upp till Värmland/Funäsdalen en vecka, så de blir nog rätt mycket slappkläder. Men vem vet, de kanske är full fart där också. ha-ha (?) Fast egentligen åker jag inte dit upp förrens i morgon bitti, men jag ska hem till pappa i Uppsala först, och lugna ner honom lite - han verkar ha enormt resfeber. När var han borta en vecka sist liksom, 2003 när vi var på Öland en vecka? haha.
Just ja, jag måste stanna och shoppa lite småsaker påvägen dit - så som ipod laddare, mjukisbyxor osv. Men bara för att jag är där en vecka, blir det absolut inget blogg uppehåll, No no. Pappas laptop följer givetvis med, så bloggandet kör på precis som vanligt, om inte ännu mer ..

Nej nu måste jag packa, tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0