Sista minuten resor

Godmorgon allihopa!

Sovit gott i natt? - Själv vaknande jag strax innan nio, och var näst intill klar vaken .. Konstigt med tanke på att jag inte sovit sådär överdrivet många timmar.
Jag sitter just nu och kikar på lite sista minuten resor vore det inte bara för härligt? Någon som är på? haha. Kolla bara de här liksom;



Låter det inte lite lockande? En hel vecka vid medelhavet, med en massa sol, bad och party! Men nej, bara att sluta drömma .. För istället ska jag upp till Värmland, Småland och Öland en vecka på vardera ställe. Men de blir nog rätt kul det också. Ska faktikst bli rätt skönt att komma bort för några veckor, trots att de finns en massa saker man kommer sakna här hemma.
Men ja, jag är fortfarande väldigt sugen på en sista minuten. Eller kanske en shoppingweekend till London? åhh ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0