Topshop special



En utekväll med vänninorna? Dejt? En vanlig vardag? - Ja jag skulle kunna bära den här looken vid princip vilket tillfälle som helst. Dock passar den nog bäst på en utekväll med vänninorna, eller vad tycker ni?



Det som syns mest i sommar ute bland alla fashionistas är vippiga midjekjolar, slitna jeansshorts, gladiator sandaler, jeansjacka, klänningar i alla dess slag - framför allt i mönster så som blommigt osv osv. För mig finns det massor med plagg som jag aldrig får nog av, - både på kropp, knopp & fötterna.



Blommigt har blivit en stor trend som bara skriker sommar över sig, något jag mer än gärna bär en solig sommardag.






Volanger, volanger, volanger - det matchar du allra bäst tillsammans med ett par tajta stuprörsjeans, eller varför inte favoritshortsen en varm sommardag.





Marint är en trend som alltid lyckas hålla in sig sommar till sommar. Och är det inte riktigt snyggt. Skepp och hoj!





Stjärnmönstrat var väl endå ingen som missade på Chanels visning, underbart!






Funkar alltid, matcha med en "sparkdräkt" som jag kallar det eller ett tajt linne med snygg urringning i ryggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0